Folkets mat

Mat vi äter, mat vi lagar, mat vi tycker andra ska testa.

torsdag, april 20, 2006

Dags att vakna

Som Vinlusen så korrekt skriver har Folkets Mat legat nere ett bra tag. Olle roar sig på annat håll och jag, vad gör jag? Just nu är jag ganska nyligen hemkommen från två veckor i Indien där jag faktiskt klarade mig från en Delhi Belly och lyckades äta en hel del god mat. Ikväll ska jag använda en del av de matingedienser jag köpte så håll ögonen öppna efter ett recept på röda linser och kokosmjölk. Eller nåt. Typ. Kanske kan jag med detta lyckas väcka Folket Mat igen?

2 Comments:

Blogger Kinna Jonsson said...

Håller med. Dags att vakna. Nu har jag lagt upp Folkets mat som länk på min sida och hoppas få indisk läsning. ;-)

2:52 em  
Blogger nicoletta said...

Hej och tack. Jag ska verkligen se till att hålla upp tempot.

4:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home